Допомога
Ваше замовлення Ваш кошик порожній



Як зробити замовлення?

Продукти з доставкою можна замовити на нашому сайті – foodsales.com.ua. Все дуже просто: зберіть кошик необхідних продуктів, введіть поштову адресу, за якою ви хочете отримати замовлення, виберіть бажаний час доставки, вкажіть спосіб оплати та залишіть свої контакти.

Як дізнатися про наявність продуктів?
Товари, що відображені на сайті – в наявності. Про додаткові зміни Вас попередять під час підтвердження замовлення.


Коли можна оформити замовлення? Який графік роботи магазину? 
Замовлення можна оформити онлайн у будь-який час, але його опрацювання відбудеться у робочі дні, з понеділка по п’ятницю, з 10:00 до 17:00.


Яка мінімальна сума замовлення?
Мінімальна сума замовлення для безкоштовної доставки складає 500 гривень, в межах 35 міст та населених пунктів України, в яких діє  кур’єрська доставка інтернет-магазину FOODSALES (регіони доставки вказані на сайті).


Як я зможу отримати своє замовлення?
Є два варіанти доставки вашого замовлення: безкоштовна адресна кур'єрська доставка в межах 35 міст та населених пунктів України, в яких діє  кур’єрська доставка інтернет-магазину FOODSALES (регіони доставки вказані на сайті) та у відділення Нової Пошти (згідно тарифів перевізника).


Як можна оплатити замовлення?
Ви можете скористатися такими способами сплати замовлення:
•    Безготівкова 100% передплата замовлення за допомогою сервісу Privatbank (доставка кур’єром або у відділення Нової Пошти)


Що роботи, якщо в мене проблеми з онлайн-сплатою замовлення?
Зателефонуйте на нашу гарячу лінію +380674027635.


Як працює кур'єрська доставка товарів? Коли я зможу отримати своє замовлення?
Кур'єрська доставка замовлення можлива виключно по території України в межах 35 міст та населених пунктів України, в яких діє  кур’єрська доставка інтернет-магазину FOODSALES (регіони доставки вказані на сайті).  Доставка здійснюється водієм компанії безкоштовно, при умові замовлення від 500 грн. День доставки визначається відповідно до логістики вашого міста. Час доставки встановлюється в інтервалі з 10:00 до 19:00. Попередньо, в день доставки, з клієнтом зв'яжеться водій для уточнення точного часу.


Що робити, якщо при замовленні кур’єрської доставки я вказав(-ла) час, але мої плани змінилися і я не зможу отримати замовлення?
Повідомте про це оператора гарячої лінії за номером +380674027635. Ми зможемо перенести доставку на інший зручний для Вас час.


Як швидко мені доставлять замовлення? Строки виконання замовлення:

Кур’єрською службою інтернет- магазину: на наступний робочий день, за умови направлення та підтвердження Вами Замовлення до 15:00 години робочого дня; або протягом 2 робочих днів, за умови направлення та підтвердження Вами Замовлення після 15:00 години робочого дня або у будь-який вихідний (неробочий) день.

Через оператора поштового зв’язку «Нова Пошта»: послуга відправлення зі складу Інтернет -магазину територією України до складу оператора поштового зв’язку «Нова пошта»: 1-2 робочі дні після оплати Вами Замовлення. Доставка відправлень оператором поштового зв’язку «Нова пошта» здійснюється відповідно до строків та за тарифами оператора поштового зв’язку «Нова пошта».

 

Якщо я зробила(-в) замовлення на сайті у суботу, як швидко я його отримаю?
Опрацювання замовлень відбувається у робочі дні, тож вже в понеділок оператор зателефонує Вам, щоб підтвердити замовлення. Якщо Ви підтвердите його у понеділок до 15:00, то отримаєте Ваше замовлення вже у вівторок. Якщо після 15:00, то замовлення буде доставлене протягом вівторка або середи.


Чи може змінитися ціна на товар після оформлення замовлення?
Ні, ціна окремої одиниці товару стає незмінною для Вас після натискання кнопки «Підтвердити Замовлення» на сторінці оформлення замовлення, за умовиотримання Вами підтвердження замовлення в електронному вигляді.


Як дізнатися, що зараз з моїм замовленням?
Якщо Вас цікавить, на якій стадії опрацювання знаходиться Ваше замовлення, зателефонуйте на нашу гарячу лінію: +380674027635.


Як перенести або скасувати замовлення?
Перенесення та відміна замовлення можливі у робочі дні з 10:00 до 17:00 за телефоном гарячої лінії +380674027635.


Що робити, якщо товар був пошкоджений під час перевезення?
Ми ретельно перевіряємо кожен товар перед пакуванням та відправкою, але іноді товар пошкоджується під час транспортування. У такому разі телефонуйте на гарячу лінію +380674027635.


Куди телефонувати, якщо я маю питання щодо якості продукції?
Зателефонуйте на нашу гарячу лінію: +380674027635.


Як повернути товар? Зателефонуйте на гарячу лінію +380674027635. Повернення товару відбувається відповідно до Закону України «Про права споживачів».

Повернення товару можливе, якщо:
•    товар не використовувався
•    збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, упаковка, ярлики
•    наявна видаткова накладна


Навіщо мені реєструватися на сайті?
Ви зможете в будь-який зручний для Вас час відслідковувати інформацію щодо своїх замовлень, а також надавати товарам оцінку та залишати відгуки.


Я маю пропозицію щодо співробітництва. Куди мені можна звернутись?
Щодо будь-яких пропозицій, опту, представленості в інтернет-магазині foodsales.com.ua, телефонуйте на гарячу лінію 380674027635.


Куди телефонувати, якщо залишилися питання?
З будь-яких питань телефонуйте на гарячу лінію  +380674027635.

Каталог товарів